Facebook hiper realista metaverse postura cos seguiment "alumne direcció, "o un" sensor magnètic sistema " al voltant del tronc, segons aquestes patents - Facebook la visió de la metaverse inclou un conjunt de sensors i cos dispositius de seguiment i anticipar moviments per a crear una hiper-realista món digital amb una mica de privacitat o de seguretat per a l'usuari, segons una anàlisi realitzada des de centenars de patents recentment concedit als mitjans de comunicació social de gegant.
Facebook CEO Mark Zuckerberg diu que aquest interactiu àmbit tindrà com a mínim una dècada a una escala, però l'empresa enginyers ja s'han ocupat de dissenyar la tècnica ingredients per a desenvolupar i patentar les seves invencions.
"Oferint una sensació de presència, com si hagués estat allà amb algú altre, és el sant grial de la línia experiències socials," Zuckerberg va dir analistes finals de l'any passat.
Zuckerberg ha apostat el futur de Facebook per aquesta tecnologia i invertir 10.000 milions de dòlars a l'any per fer-ho realitat i fins i tot ha canviat el nom de l'empresa a Meta per a ressaltar la seva nova prioritat.
No obstant això, per tenir èxit, l'experiència ha de ser tan convincent que milers de milions de persones a abandonar els seus telèfons intel · ligents i confiar en els auriculars i altres dispositius portàtils per accedir a la plataforma.
Facebook hiper realista metaverse postura cos seguiment
Patents registrades en l'últim any i atorgat en els últims 4 mesos mostren una empresa que és fàcil inventar el programari, maquinari i altres infraestructures que donarà suport a la metaverse.
Aquests tipus de peticions no solen traduir al final de productes o serveis, sinó que són una guia útil per conèixer els plans de futur de la tecnologia a les empreses. Un Facebook portaveu ha preferit no fer comentaris sobre per què l'empresa s'ha acollit aquestes patents.
El que està clar, d'altra banda, és que Facebook està tractant de construir una molt més realista entorn 3D de la iteració actual, en el qual aguda tall d'humanoides avatars moviment maldestre.
El futur metaverse de l'empresa serà poblada per avatars capaç de real de l'ull i els moviments, expressar emocions, plantejar i interactuar amb la roba que aquestes idees amb el moviment.
Aquests avatars serà en un món virtual en què els objectes es pot apreciar, es va moure i es va alterar de manera realista, en un entorn que pot ser recreada a partir de qualsevol part del món.
Avatars i Facebook hiper realista metaverse postura cos seguiment
Tot això mentre estàs assegut a la seva habitació, possiblement sensació que estàs al mig d'un vast territori.
Facebook ha noves patents que cobreixen tot això i més.
N'hi ha un per un "mode de repòs" en el qual es pot congelar una realitat augmentada entorn i dur a terme un stand-alone tasca, i un altre per "evitar la col·lisió" en una realitat artificial sistema per evitar que la gent de la col·lisió amb la vora d'una taula, per exemple.
Un altre per "navegar còmodament a gran escala mons virtuals quan fixat per a petita escala entorns físics" mitjançant la ràpida creació de nous virtual de camins.
Una altra de "generar descripcions i realista roba" requereix cos de cartografia.
I l'altra "la fidelitat i la personalització dels avatars" que pot fer que una persona de l'avatar una recreació de la seva persona els trets físics més que no pas l'actual dibuixos animats enfocament.
Recreació explica per Facebook hiper realista metaverse postura cos seguiment
Una altra patent per a la "posada en marxa i manipular basada en el gest virtual contingut" permetrà un avatar per llançar, agafar, mica, i interactuar amb un objecte virtual.
Facebook vol que aquests objectes virtuals per a ser representat en temps real, tant si són còpies de la realitat o creacions, segons diverses patents que cobreixen la seva representació.
Aquest cotxe cap el realisme és l'objectiu central de les empreses que volen construir mons en 3D, d'acord amb Jeremy Bailenson, fundador de la Universitat de Stanford Virtual per a la Interacció Humana Laboratori. Ha estat treballant amb la realitat virtual per a 20 anys i és també co-fundador de Strivr, una empresa que porta a terme a gran escala de la formació a través de la realitat virtual.
"Cada empresa que crea la realitat augmentada i tecnologies de realitat virtual pretén crear-fotorealístic avatars que poden interactuar, tenen una baixa latència i reproduir-se ràpidament," Bailenson explica.
Encara no hi ha cap empresa que ha fet o que ha estat capaç de construir un sistema que, amb 10 o 15-fotorealístic avatars en un moment i fer-los interactuar. Que tindrà una dècada o més, Bailenson reckons. "Hi haurà una taxa de creixement d'aquestes coses, i serà més lent que el de Silicon Valley agradaria," diu.
