T20 Explosio Sussex vencer Yorkshire arriba Finals Dia veu Sussex Taurons arribat a T20 Explosió a Finals de Dia per a primària temps si tenim en compte que a l'any 2018 amb un cinc-wicket de guanyar més de Yorkshire.
Luke Wright posar-los en el seu camí amb cinquanta-quatre i l'Afganistan és Rashid Khan va colpejar una invicte 27 off nou entregues com arribar a 178-5 amb dues boles de sobres.
Yorkshire optat per bat primer, i, tot i perdre els 3 primers wickets, Gary Ballance i Tom Kohler-Cadmore cada fet cinquanta-cinc to peer-los a 177-7.
Jordània Thompson a continuació, va prendre tres-28 no obstant això, els Taurons oportuna la seva persecució a la perfecció.
Yorkshire va entrar en el joc sense el seu principal wicket-prenedor, Lockie Ferguson, a causa de Covid, mentre que cada aspectes havia jugadors absent a causa d'Anglaterra deures - Joe Arrel, Jonny Bairstow i Dawid Malan els Víkings, a més de Sussex l'Ollie Robinson.
T20 Explosio Sussex vencer Yorkshire arriba Finals Dia
Amb el partit va passar a Durham la Ribera planta degut a Headingley és per a ser utilitzat per un 0,33 Prova en oposició a l'Índia dimecres, Yorkshire tenia la corda lliurats en forma el límit dimensions del seu habitatge habitual.
La circular fer ja no pagar primer de tot, tal com Adam Lyth, David Willey i Harry Brook difunts interior 5 off - el segon, que va anotar 485 s'estén al llarg de la institució grau, atrapat lbw mitjançant Khan com ell va intentar pentinar.
Kohler-Cadmore mancava la seva habitual fluïdesa a l'inici de les seves entrades, però Ballance va a 50 per augmentar la puntuació preu abans de ser atrapat per Khan fora de George Garton.
Després d'això, Kohler-Cadmore posteriorment va descobrir el seu tacte per portar cap amunt de la seva pròpia meitat de segle abans del que es va canviar en atrapat fora Tymal Molins (tres-39) com els Víkings afegit 107 interior de la final 10 adquisicions.
Els aspectes que havien handiest va reunir dues vegades anteriorment en T20 s'adapti - amb l'aspecte de batuda primer triomfant en les dues ocasions.
Sussex, tot i que, s'havia donat un començament de vol a través de Wright i l'obertura de soci Phil Sal, qui va posar en setanta dues en 8 adquisicions.
Wright va canviar en va caure a 31 de com wicketkeeper Harry Duc fet un hash d'un esquiador - no és un fet aïllat i fielding lapse per la via dels Víkings - i va arribar a un sis i sis a quatre potes en els seus 39-colpejar la pilota abans que va ser bowled buscant slog escombrat Adil Rashid.
Tot terreny Thompson es va convertir en la tria de la casa de l'assalt, disposant de Sal, Ravi Bopara i David Wiese com Sussex s'havia deixat necessitat 35 des del passat 18 de boles.
Malgrat l'estrès, Khan és audaç stroke play li va introduir dos sisos i tres a quatre potes com es va dur-los a la vora de la victòria abans que Chris Jordan va colpejar la triomfant límit.
Khan, però, no es va tenir per a Finals Dia a Edgbaston de 18 de setembre, quan Sussex intentarà repetir el seu triomf de l'any 2009 en una oposició de llavors coneguda com la Twenty20 Copa.
"Suposo que ens concepte vam alguns sota par a causa del fet vam tenir la grata de les situacions. Es va fer probablement el millor a bat a la primera 1/2.
"Nosaltres no només fer els fonaments correctament suficient a la zona, i que ens costen.
"Rashid controlat bang va molt bé per a ells. Per tal de crèdit per a ells i desitjable sort al Final del Dia."
"Jo només havia de tornar les meves capacitats, i gràcies a l'entrenament de l'equip de treballadors per enviar-me a un tros abans d'acabar el joc.
"Vaig fer el meu excel·lent per estada no obstant això i fer els fonaments de dret. Es bowled en què ho volia, i vaig acabar-lo bé.
"Però és una vergonya I no és per a ser tingut per a ells a les Finals del Dia. Cada jugador li agradaria ser-hi."